Warsztaty ukierunkowane na poznanie ograniczeń, problemów, a co za tym idzie oczekiwań osób starszych. Obok tradycyjnej metody warsztatowej proponujemy unikatowe doświadczenie związane z wejściem rolę starszego człowieka z wykorzystaniem kombinezonów odczuć starszych. Efektem warsztatów jest rozwijanie empatii i nabywanie umiejętności zmieniania perspektywy. Uczestnicy dokonują także wstępnej oceny oferowanych przez nich produktów i usług oraz zaczynają proces projektowania nowych.
Korzyści:
Zrozumiesz jak użytkownicy w starszym wieku postrzegają twoje usługi i produkty.
Dostaniesz wskazówki jak rozwijać usługi i produkty z perspektywy osób w starszym wieku.
Kiedy nasz warsztat staje się niezbędny?
Gdy firma dostrzega wzrastającą rolę osób starszych w grupie twoich klientów.
Gdy firma planuje poszerzyć grono odbiorców lub zmienić ofertę skupiając się na osobach starszych.